Sämsta punktligheten på tågen sedan 2010 enligt Trafikverket
Trafikverket har sammanställt tågtrafiken för förra året och konstaterar att det var den sämsta punktligheten sedan 2010. Resenären Anna Carlsson kommenterar att uttrycket ”att det går som tåget” har fått en ny innebörd med tanke på den låga punktligheten.


